Mår piss.

Ledsen att jag ej uppdaterar men orkar inte. Ska till läkaren 10-15 för jag har så ont i halsen så jag knappt kan äta eller dricka. Ögonen är kladdiga av grönt och vad som finns i näsan vill jag inte ens tala om...hostan är något bättre men vill ha starkare medicin cocilana tex.
Grannen vice ordförande var uppe nyss vi kommer att få en fläkt på tillval 36 kr/månad....visste att jag skulle vinna till slut. Bor vi kvar som hyresgäster och ej köper så ska samma gälla som när familjebostäder var värd så är det bara.
Så ni andra hyresgäster maila styrelsen för samma gäller er!
Nej måste sticka iväg nu höres senare om jag orkar.

Iallafall kommer jag att meddela under dagen vad läkaren sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0