Måndag!

Jag vet att jag var usel igår på mitt bloggande. Men hade ingen som helst lust att skriva mer än vad jag gjorde.
Idag är vi bjudna på mat av våra grannar, hoppas det slutar regna tills dess, molning kan det vara men regn är så trist.
De har två katter och det blir så jobbigt för mig att sitta inne då eftersom jag är allergisk. Det brukar ju oftast växa bort genom åren men min verkar bara bli värre istället.
Äsch det kan ju inte regna hela dagen
.

Prognosen utfärdad kl. 07.45. Nästa uppdatering: 11.30.
Måndag 2 augusti Detaljerad tabell
14.00 Regn 21° O 2 (3) m/s
20.00 Molnigt 19° NV 2 (3) m/s
Vi ska äta vid 17.30 ca då har det nog slutat va?
Vi får hoppas det!

Vet ni när jag vaknade...jo först kl 04 då jag såg en Beck film klart somnade om 94.30 och vaknade nyss kl 10.10. Behövde nog denna sömn!
Sture jobbar åter igen, efter sin ända semester vecka.
Är lite trist att vi inte fick mer ledig tid ihop men men nästa sommar kanske det blir mera tid.
Nej nu ska jag diska och dra ett varv med dammsugaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0