Kräftskivan 2010!

Vi gick ned iallafall, jag i ylle tröja och tjock kofta över. Väggarna var för dragna så det var faktiskt riktigt varmt under taket. Kan ju lika gärna sitta där och hosta som hemma. Men idag känns hostan inte alls bra och jag har fått ont i bihålorna. Men att sitta under ett tak på en stol ute är inte samma sak som att jobba om ni förstår vad jag menar. Bara för att jag är för sjuk för att orka jobba så kan jag vara lite social på en kräftskiva.
Jag klädde mig varmt och vi gick inte hem sent och jag drack enbart ett par glas vin!
Här kommer korten i ordning!

































Sture vräker i sig fläsksvålar från Danmark!









Som ni ser så var det två långbord och ett litet sött barnbord, kvällen var trevlig trots att jag inte mår så bra idag.
Kommer senare idag visa på vad Sture åkte och handlade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0