Hemma från läkaren!

Snabbt det gick va? Har varit hos läkaren och på apoteket och gjort några andra saker hemma+fotograferat mina saker som kom från jotex igår. Allt på 45 minuter. nej inga streptokocker var det som tur var men ordentlig förkylning fick denna host medicin utskriven på begäran av mig. Urgullig läkare och inte så gamal såg ut som max 25 men i den åldern är man knappast klar läkare men en dag över 30 var han iallafall inter, han lyssnade verkligen på vad jag ville ha gjort och vilken medicin jag ville ha.
Så denna medicin fick jag mot hostan:



Mina saker från Jotex ett bag in box vinställ en ny badrumsmatta hjärtformad med strass, fyra nya handdukar +ett badlakan i samma mönster och två skålar i plast med jordgubbar på en för gubbarna och en för grädden.

Med blixt:



Utan blixt:









Ska faktiskt äta lite eller försöka få ned lite i min ömmande hals sen ska jag lägga mig i soffan och glo på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0