Fyra dagar kvar!!!!!

Vaknade nyss (nja nyss kl 08) till slammer vid plaskis har inte ens kollat vad de sysslar med men antagligen kollar de klorhalten och bakterierna i vattnet.

Idag får ni samma bilder som igår men det är sol på dem så det blir säkert en fin dag idag!





Usch nu är det fyra dagar kvar av semestern nyss var det 37, känns inget vidare alls om jag ska vara ärlig.
Sen mår jag inte riktigt bra heller, hostan är mycket bättre och det är jag jätte glad över så länge den hållit i sig. Men min mage har inte varit okey sen en dryg vecka tillbaka. Har ingen riktig matlust och får knip och illamående ibland.
Men jag har ju känslig mage och vet att jag måste äta regelbundet för att må bra, men under semestern har det inte riktigt varit så.
Får bättra mig nu!

Nepp ska och ta och göra mig i ordning, ta en dusch och ringa min älskling för att kolla om det blir övertid idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0