Foton, foton och åter foton!!!

Ha ha så typiskt mig det blev ingen bok utan jag har sysslat med detta hela för middagen!







Semestern i Skåne 2008 är nu insatt i ett album!





Nu är det Dalarna, Jul och sommarkryssningen till Åland kvar och Göteborg 2006 som togs med vanlig kamera, bilderna från 2007 i Göteborg blev inga tyvärr pga att filmen ej matats i kameran...men men ett år har vi iallafall!
Sen är det dagtripperna, Trosa 2009 och Norrtälje 2010 som ska in men är utdragna på fotopapper.
Julbilder, nyårsbilder, men våra resor först.
ja ni ser ju bara vad bilder jag dragit ut idag sen finns det massor i skåpet också.

Mini fotona ska jag göra scrap av men de stora blir insatta i album som vanligt.

Kommentarer
Postat av: D D A N I E L L A A ♥

vad kul och göra eget album! (:

2010-08-06 @ 20:50:05
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0