Fortfarande risig.

Rejäl förkylning jo det håller jag med om. Ögonen variga och kladdiga näsan grön och äcklig. Hostan bättre och slem kommer upp, halsen gör ont när det gått fyra timmar mellan Alvedon annars värker den inte alls. Så det går åt rätt håll. Men rösten är som den är hör knappt vad jag säger själv, sen är jag otroligt matt precis som man är efter ni vet en urjobbig flunsa orkar ingenting, skulle bara plocka undan ett par saker igår och blev alldeles slut och snurrig så jag fick lägga mig igen.
Feber ibland kanske men inte så hög som natten mellan Måndag och Tisdag.
Nej har nyss vaknat så jag ska lägga mig igen och se på film det är allt jag orkar just nu.
Hoppas man är bättre tills på Lördag då det är kräftskiva på gården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0