Är hemma!

Jag blev hemma, mår uruselt och halsen börjar värka ca 2 1/2 timme efter att två alvedon verkat så jag måste ta alvedon var fjärde timme för att slippa ha ont.
är inte svullen men röd med några vita fläckar på höger sida, men det kan vara virus prickar det var det förra gången för 2 år sen när jag hade så här ont i halsen.
Sture är hemma idag så han har gett sig av för att köpa host medicin och glass och läsk till mig det ända jag känner för att äta så är det kall glass.

Kommer att tilblringa större av dagen i soffan framför tv:n så något stor bloggande blir det ej idag.

Kommentarer
Postat av: lucke

trevlig blogg du :)

2010-08-24 @ 10:04:38
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0