Utmaning från Linnea!

Detta kopierade jag från min dotters Linneas blogg:

1. Vad heter du? kerstin
2. Ett ord på fyra bokstäver: Kära
3. Flicknamn: Karolina
4. Pojknamn: Karl
5. Yrke: Konstnär
6. Färg: kaki
7. Klädesplagg: Klänning
8. Mat: Köttbullar
9. Sak i badrummet: krämer
10. Plats/stad: Karlskrona
11. Orsak att vara sen: klantighet
12. Något man skriker: käften
13. Film: kalles klätterträd
14. Något man dricker: kiviks cider
15. Band: kylie minogue
16. Djur: koala
17. Gatunamn: Kungsgatan
18. Bil: kia
19. Sång: klas klättermus

Så i min tur utmanar jag alla som gillar utmaningar! Reglerna är som följer: Kopiera detta till din blogg, utmana valfria personer. Som ni säkerligen förstått om ni läst igenom så måste alla svar börja på första bokstaven i ditt förnamn. Allt måste vara riktiga ord, hitta-på-ord räknas alltså inte =) Om personen du kopierat från/den som utmanade dig har ett namn som börjar på samma bokstav som ditt får du inte använda samma ord som denne använt. Man får inte heller använda samma ord mer än en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0