Ögat!

Började igår med kladdigt var och imorse satt det ihop av gegg, är lite svullet och rött.
Har nu prövat med de droppar jag har hemma och hjälper ej dessa så får jag ringa läkaren:



Urkass bild med det är det högra från er sett.



Fotade lite lampor hemma hos mig...vet ni var fler liknade finns så kontakta mig gärna:





Barnens vagga som nu fyller dockor, nu är det inte dockorna i fokus utan vaggan som min pappa gjorde.
Den stod redo tills jag ringde och talade om att det vart en pojk då åkte han iväg och köpte färgerna som jag redan förbestämd i både rosa och ljusblått.
Finns många nyanser:






Sen min söta kåldocka i gammaldags vagn:





Min baby som alltid blir lite suddigt i närbild också i en gammaldagsvagn:



Min fruktkaka bakad med hackad sukat, hackade apelsinskal, röda och gröna halverade cocktailbär och russin...mumsig värre och ett gammalt recept ur en gammal kokbok som jag fått låna av en dam som är 85 år.



Den ser lite platt ut men det är den inte  fotot ljuger lite men jag ville få fram bären ordentligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0