Morron!!!!

Lördag och dö trött!!!!
jag försvann...bestämde mig för att kila ned i tvättstugan och kolla om det fanns tid kl sju istället för den bokade kl tio och det fanns det.
Bra då är man klar till kl nio och kan se reprisen av superstar tidigare.
Och hinna med några avsnitt av scooby doo också...ikväll är det reprisen ac doobiddoo eller hur det stavs som gäller.
Detta pussel på 1000 bitar har jag lånat från jobbet...någon förälder skänkte det till oss personal.







Hann en liten bit iallafall!




Middagen!!!!





Bildserie på älsklingen från igår:





Nej detta är ej min älsking utan Göran fullt nykter som berättar om en rolig sak som hände på jobbet hans!





Älsklingen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0