Min kock!

Ja det är Sture det han lagar gudomlig mat....ingen kan laga så god mat som han, det måste vara saftigt och mört också inte bara ha en bra smak eller om det gäller annat än kött måste det vara rätt tillagat och ha rätt konsistens. Igår åt vi kycklingbröst som var penslade och östa med vitlök, basilika , örtsalt och peppar till det  pasta.
Jättemumsigt var det.




Ser mumsigt ut va?
Har precis ringt jobbet för huvudet är ej helt bra så jag ska kurera mig med medicinen jag fick +naproxen och alvedon och inte sitta vid datorn mer än när jag uppdaterar bloggen som nu.
Så vi synes kanske senare.
Snälla söta kommentera när ni läst vill veta vilka ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0