Migrän

Härlig morgon att vakna med migrän!
men hur kan jag då sitta vid datorn undrar ni säkert???
Kommer bli en kort stund bara och så börjar tabletterna verka som jag tod 05.45.

Orkade inte skriva något igår för jag var så himla trött och så var vi ned en sväng till gården var ju så himla skönt väder!
Grannen har kommit hem blev så glad att se honom, varit på sjukan i nästan tre veckor nu, men nu säger han att det ej var stoke och att de inte riktigt vet vad det var men att han fått medicin.
Han har lite svårt för att röra vänster arm men annars såg han piggare ut än någonsin.
Han är inte så talför när det gäller sig självoch sjukdmar så man vill inte pressa honom med vad det var eller är!

man får vara glad att han är tillbaka välbehållen.
nej jag börja rom en timme så jag ska snart ge mig iväg till jobbet...vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0