Lördags kväll.

Vi såg på postkodsmiljonären och doobidoo som vi spelat in tidigare.
Sen spelade vi chikago som enbart Göran vann!

Se så koncentrerad man kan vara på korten:







Tilltugg!!!!







Bilder som jag tog från balkongen imorse...över plaskdammen( nu tömd på vatten) och vägen som ni sett i sol och sommar i regn och sommar!





Suddiga höstbilder...zoomade in för mycket!





På denna japanska sida hittade jag dessa balla grejor:

http://www.nodaya-net.com/

Klicka er runt bland de japanska texterna så hittar ni sakerna.



Denna skulle jag vilja ha i vår bil







Häftiga bord!







Tekannor









Sidan är värd att besökas och se här vad jag hittade mer då:























Detta vill jag verkligen ha!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0