Lika trött!

Boxen kom idag och vi har massor av kanaler, men kan inte spela in för vi måste skaffa en startkabel först...jättekul, jag vill se på dvd ikväll men sture orkade ej koppla om till dvd igen och ingen digital tv kanal...så nu måste jag sappa bland flera 100 kanaler!!!
Jag vill se på dvd men tyvärr går det ej just nu!!!!
Har missat två avsnitt av våra bästa år och missar igen imorgon....har missat ett avsnitt på 11 år...hjälp mig vad hände idag och igår?
Invänjnigen gick super...men det kan ju ändras...är fortfarande dötrött.
Nej detta blir bara blaj ska sova nu!!!!!

Kommentarer
Postat av: Days-freak

http://www.geocities.com/fredrik_wingard75/VBA.html



Jättebra avsnittsinfo om man missar våra bästa år.

2009-09-03 @ 10:13:10
Postat av: Anonym

Tack för sidan har läst allt...Till dig som gav sidan till våra bästa år!

2009-09-03 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0