Läkare!

har nu varit på närakuten för min huvudvärk.
Trevlig läkare som verkligen lyssnade.
Han var ganska säker på att det var migrän och att min medicin ej hjälpte, så jag fick ny medicin...suckar 150 kronor för två tabletter men jösses kan man inte vara sjuk längre?
Två anfall sen är medicinen slut, vad gör jag då tar ut två till för 150 kronor...jag är inte gjord av pengar!!!!

Aktuten gick på 140 kronor medicinen 150 det är 290 kronor fattigare man är nu och jag var fattig redan innan eller vi är 290 kr fattigare och vi var fattiga redan innan, vi har ju gemensam ekonomi.



Just nu känns huvudet rätt bra faktiskt, är väll lite psykologi också att man blir mindre orolig när läkaren sagt sitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0