Jätte sjuk!

Har hostat ännu mera inatt, är jätte hes och har ont i varje del av kroppen.
Feber? nej det tror jag inte
, så det är ej svininfluensan.
Tog ett par sådana här igår med smaken EUCALYPTUS.
Hjälpte ett tag men kanske hade hjälpt bättre om det ej varit alkohol i?????



Ganska god men väl lite för stark smak,,,nej jag shotar inte utan smuttar på en sådan här i 30 minuter ca!

Bilder från balkongen idag kl sju:





Kom att tänka på en sak om jag ätit mer av sådant som finns här under kanske jag ej blivit sjuk:





Ä
lskar ju vitlök, men att äta den som den är gillar jag inte...alldeles för stark för min smak...men men då hade jag nog ej varit sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0