Hjärnskakning!

Angelica min äldsta  3 månader innan sin sexårsdag efter raset från våningssängen, låg två dagar på sjukhus.
Januari 1993.



Sen lilla jag då tuschad av en bil vid ett övergångställe 7 år gammal.
Det stod en bil åt höger för att köra ut på gatan från enparkering och skymde sikten jag trodde kvinnan väntade på att släppa över mig men tyvärr väntade hon på bilen som tuchade mig. Behövde ej ligga kvar på sjukhuset.
Eftersom jag var sju år måste detta varit 1972.

Vid granen min syster 3 år gamal sen då jag i sängen med skrubbsår på kinden.
Dockan Sussi känner ni igen va i mina gamla blogar då jag fotade alla mina dockor...hon lever än idag.
Sen mamma på Fridhemsgatan och jag ca 3 år gamal måste vara 1968 då var min mor 29 år gamal.




vad jag vill säga med detta är mor och dotter med hjärnskakningar i ungefär samma ålder och att jag lärt mig scanna bättre.


Måste även lägga in en bild på min yngsta dotters fem-års tårta som jag gjort helt själv:



Ser ni lilltårtan? Det var ringen jag tog ut i mitten på underdelen av femman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0