Hej

Har nu lagt in mig på blogportalen för att min blogg ska synas mera.
Jag vill att flera hittar hit, för jag tycker det är roligt med kommentarer och vad andra människor tycker...nu läses min blogg men inga kommentarer ges trots en massa frågor från min sida!
Man kanske även får nya vänner och kan kika in i deras bloggar!

men titta vad jag fann...kiosken på melongatan,

http://web.telia.com/~u03900989/kioskendemolerad.html

Gå även in på gb.se och tryck på nostalgi...gamla glasskyltar från 60 talet och frammåt!


Jag älskade bla lakritspuck, casataglass och många fler vilka var eller är era favoriter?

Nej ska se sista avsnittet av floden blev mitt liv...hej så länge!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0