Glasögon eller ej!

Nej jag är ej naken har en stor handuk på mig men axlarna syns fortfarande.
Jag har mina läsglasögon på mig, men kanske jag en dag behöver glasögon på heltid...passar jag i dessa detta är frågan till er?

Med:



Utan:



Har tagit bilderna själv så varför ska man köpa den nya kameran som är till för självpoträtt :-))).
Pusslet så här långt har vi hunnit, men vi jobbar så det är helgerna som blir till att lägga på:





Idag är det då stängning för mig...suckar!
Sture jobbar idag för tummen är mycket bättre nu, väldigt bra läkekött måste jag säga.
För i Måndags såg den inte alls kul ut.

Angelica om du läser min blogg så vill jag ha adressen till den nya det har jag ej fått ännu, vänner och släkt skulle få den automatiskt...jag är mamma således är vi släkt :-)))!!!
Nej är inte alls motiverad till att skriva något idag eller lägga ut bilder på roliga saker är bara trött och irriterad!
Så vi kanske hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Liten tjockis

Det ser bättre ut med glasögon än utan tycker jag, även om jag kanske skulle välja en båge som var snäppet mörkare så den syns mer och tar fram dina färger bättre. Du ser smalare ut i ansiktet med glasögon som bryter upp ansiktet lite.

2009-09-24 @ 10:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0