Föreläsningen!

Han var jätte bra otroligt rolig och fick oss att skratta gång på gång! Ett fel den kunde ha dragits ned lite behövde inte vara 2.30 tim lång med 20 min paus.
Hade räkt med 2X45 minuter och en kortare paus.
Nu uppstod det stunder som det vart långtjatigt...men trotts det var det den bästa föreläsning jag varit på...tummen upp!!!!


Igår fotade jag vårat rum där vi bla äter alla måltider, bygger pussel, lego, lera gör ju även annat vid borden.
Viat är dukarna sommrigt gul...precis alldeles nya
.





Mitt bord där jag alltid äter med barnen!



Tjusigt va?
Igår när jag kom hem tog jag två mackor och gick och la mig och tittade på svenska hjärtan!
var för trött för att skriva något kom ju hem 20.45.
För sen föreläsning var det dock också...bör slutas som för senast kl 19.00.
Idag börjar jag 06.30 och slutar 12.30...rullande schema på fredagar....nästa fredag stänger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0