Svar på kommentar!

Svar till Börje i boxen jag köpte på discshop så ingår den, kanske det finns en annan box med enbart den första serien innan hon blev vuxen men den har jag då aldrig sett.
Min box heter:


Anne På Grönkulla - Den kompletta samlingen!


Information om filmerna i boxen:

Anne på Grönkulla 1

Drama från 1985 av Kevin Sullivan med Megan Follows.

Text:
Svensk text
Ljud:
Engelska (Stereo), samt ytterligare 3 ljudspår
Bild:
4:3 1.33:1

Finns även separat för 179:-


Anne på Grönkulla 2 - Fortsättningen (2-disc)

Drama från 1987 av Kevin Sullivan med Megan Follows.

Text:
Svensk text
Ljud:
Engelska (Stereo)
Bild:
4:3 1.33:1

Anne på Grönkulla 3 - Den fortsatta berättelsen

Drama från 2000 av Stefan Scaini med Megan Follows.

Text:
Svensk text
Ljud:
Engelska (Stereo), samt ytterligare 3 ljudspår
Bild:
4:3 1.33:1

Finns även separat för 179:-





Så filmerna finns separat också men en box med enbart de två första finns iallafall ej på discshop.

Kommentarer
Postat av: Börje

Jag pratar om den fjärde som heter "en ny början/a new beginning" då Anne är runt 50 år eller äldre.Skrev jag inte att den hetter "en ny början"? De visade de avsnitten på TV 4+ för inte så jättelängesen. Min dotter såg dem och trodde att de skulle finnas med också.

2009-10-02 @ 10:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0