Bloggare!

Har tittat på video klippen och vimmel bilderna från blogg awards och så natrurligtvis de nominerade och vinnarna.
Måste man vara en ung, smal och söt tjej för att bli stor i blogg världen?
De är högt över representerade
Jag bara undrar för det vimmlade av smala unga söta tjejer på galan.
Eller så är man dödssjuk eller ung mamma
de ligger också högt upp på listan för mest besökta.

Vi vanliga eller vad man nu ska kalla det, vi friska alldagliga vardags människor var finns ni? Är vi mindre inressanta eller?

Nej jag är inte intresserad av att bli stor i blogg världen och igenkänd på stan eller gå upp på en scen och ta emot pris och prata inför 1000-tals människor.
Jag bara undrar. Visst vill jag ha många läsare som tycker min blogg är bra och ger kommentarer.
Jag skriver om mitt liv, lägger ut bilder, gör det som serier osv. Jag tycker det är kul att blogga, lägga ut mina drömmar och tankar och framför allt älskar jag bilder
.

Apropå drömmar se vilka vackra dröm bilder...ja som visar mig och mina drömmar och vad jag anser som vackert:



 

 

 

 

 

 

Vi behöver tid att drömma,

tid att minnas

och tid att nå det oändliga

Tid att vara

 


Kärlek!!!

 

 


 

 

 

 

 

Underbar bukett högst upp till höger, måste vara med gullvivor som är min älsklingsblomma!

 

 

Vad det här är för dröm i bild sviten under kärlek får nu faktiskt gissa själva! För ni som känner mig eller läser min blogg ofta vet ju att jag inte behöver drömma om kärlek för den har jag redan!!!!

 

Jättegullig bild

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0