Trosa.

Blev så smittad av en nät kompis som varit i Trosa när jag såg hennes bilder så vi åkte dit idag.
Åkte gratis tåget, travade runt och idag hade dom veteranbilsträff knäppte några bilar också.
Ja titta under får ni se.

Trosa kanal vad fin va







Alla fina gamla kåkar inne i Trosa stad














taget i hamnen
















taget i och från tåget



Sture min älskling


















På vägen hem först en bild från årsta bron i bilens fart...globen



Sen stadshuset och kaknästornet från väserbron i bilens fart.







Kommentarer
Postat av: Cine

Hmmm.. känner igen mig ;) Vissa av korten, bla ett över ån är ruskigt lik ett av mina egna, skillnaden e bara att du har med lite assfallt också ;)

Postat av: Cine

Vem sjutton tuggar i sig mina kommentarer? Skrev ju aldeles nyss på detta inlägg ju.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0