Mina dockor....

En del av dom iallafall Living death dolls



Kåldocka




Två kåldocker, ett troll och en poh tellitubbies



Spanska orginal docker som gör miner





Anne Geddes








Porslinsdockor charlie chaplin och pierrot





Mini baby born, chelly, tre av de sju dvärgarna och barbapapa.









Liten söt tygbaby med porslins ansikte



Söt docka köpt till min dotter slutet av 80 eller början av 90-talet


Porslinsdocker





Elvis





Sussie min skrållandocka från 1969





Blixten blixtrade men det blev mörkt ändå, får kolla upp det lite mera!

Glömde mitt senaste stjärnskott goatg/punk docka



Hm skulle vilja ha annan färg på texten varför går inte det? Är så trist med bara svart text rakt igenom eller vad tycker ni?
Har tråkigt just nu då inget händer, tittar på film samtidigt som jag sitter här och även läser en bok och planerar middagen, känner mig otroligt rastlös faktiskt.
Vädret är trist, jag har träningsvärk och känner mig lite nere...ops ska inte mensen komma vilken dag som helst...jo det stämmer nog tyvärr och jag som hade så jobbigt sist...suckar!
Nepp ska ta tag i en sak nu och det är att titta på våra bästa år.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0