Lite bilder på docker och mitt hem

Liten baby docka med porslins huvud och mjuk kropp



Mini baby born





Två min dockor i plast





Sonens gamla rum där de flesta dockor finns



Äldsta dotterns gamla rum som nu blivit vhs och dvd rum med 3 bokhyller är 100X200cm och tre är 90x200cm stora och fulla med filmer. Bokhylla 1



Bokhylla 2-5





Under ser ni även det berömda valvet som kom till då sonen köpte ett nytt terrarium 80 brett men dörren var 70 brett.Fick såga upp sen satte min far och som in detta fina numera 90 brett. Bokhylla 6


Kommentarer
Postat av: Cine

Docka med mjuk kropp och porslinshuvud hade även min mor en gång men den trampade jag sönder när jag var barn =(

Postat av: Sarah jones

Hejsan mitt namn är Sarah och jag råkade komma in på din blogg när jag sökte efter dockor på nätet. Ville bara fråga dig om du minns vart du köpt din docka, den lilla baby dockan med porslins huvud och mjuk kropp. Hade många sådana när jag var liten men hittar inte dem någonstans. Kanske inte finns att köpa längre, men det hoppas jag. Med vänlig hälsning, Sarah

Svar: jag har fått den av min mamma och det var många år sen. Hon köpte den någonstans på en semester men minns tyvärr inte alls vart.
kerstin Persson

2013-09-27 @ 16:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0