HM!!!

Snälla när ni läser min blogg så vore jag tacksam om ni komenterade, behöver inte vara långt. Ni kan enbart skriva läst. Vet i nuläget inte alls om någon läser min blogg eller vem ni är och varför. Är det ingen här är det ju ganska meningslöst att ha en blogg (bildblogg) eller hur?
Glömde ju dessa bilder från i Tisdags, tagna från min balkong!

Det spöregnar



Regn över plaskdammen



Ännu mera ösregn



Grillplatsen helt översvämmad



kan tillägga att det pissat ned hela dagen idag från himmelen. Kanske var en bra dag att ha tvättstuga och göra en jättestor gryta pyttipanna som säkert räcker till 10 personer. men det ska frysas in och tas fram då och då, då man vill ha lite lättare matlagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0