Fredagens början!

Så här började min dag kl sju ca.



Lite närmare bild på min superbra dammsugare...alltså har en till(vanlig) men denna tar jag ett drag genom huset varje dag nu när jag är ledig.



Sen satte jag fart med denna!



Sen satte jag mig i mördarredskapet och gjorde 50 sitsupp




Sen blev det då frukost



 Efter frukosten...diskar sen!



Min scrapbooking gjorde den översta igår den andre för några månader sen...snälla ge kommentarer för jag är inte riktgt nöjd...blir inte som mammas!!!





Dagen fortsätter med boken och sen ska jag faktiskt sova för har sovit uruselt inatt!

Kommentarer
Postat av: Cine

scrapbooking är ju itt min starka sida sy tyvärr har jag ingen aning om vad jag skall skriva för kommentarer...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0