Robinson!

Annika Holtz, 28



Tyvärr fick hon ju valet att flytta över till lag Agve trist hon skulle ha åkt helt och fullt...gnällflickan.
Johan är den bästa överlevaren tycker jag iallafall. Sen det där om krabban vad vet vi han visade på tre pytte bitar de andra fick säker smaka lika mycket men tv ska ju alltid vinkla saker och ting. Annika går ju inte vinkla...hennes gnäll menar jag det ser vi ju hela tiden och alla har ju retat sig på henne!

Titta vem är detta ju Iron maidens maskott Eddie!!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Em

Sv: Jag är själv tondöv, hahaha. Egoina är rätt bra på att sjunga och har lust att lära sig hur man använder rösten rätt. Hon har inga drömmar om att bli artist, så det handlar enbart om ett fritidsintresse. Jag blev lite förvånad när hon berättade att sångpedagogen har många som går till henne enbart för att lära sig sjunga hyfsat och hon har även sagt till Egoina att "tondöva" kan lära sig också. Så kanske det är något för dig och mig med? :D

2009-12-27 @ 09:40:19
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: natta

ingen fara :D jag har 2 små sötnosar :D

2009-12-27 @ 15:37:30
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0