Katrin Zytomierska.

Läste en inlägg som Katrin Zytomierska skrivit.
 
HÄR
 
”Fettisdag – julafton för sockerknarkarna”
 

OPINION · ”Jag tror att alla vet hur jobbigt det är att vara beroende av socker. Men, det är svårt att motstå när det bjuds för människan är glupsk, och en semla är så god. Och stillar lite vardagsångest också”, skriver Katrin Zytomierska.

Man blir en knarkare som konstant motiverar sig med närliggande dagar som stillar abstinensen efter socker.

Jag skulle säga att det är livsfarligt och ett vidrigt sätt att leva på.

 

Hon drar in ångest att människan är glupsk mm.

 
 
Jag anser att hon är lite blåst. Har träningsmani, fobi för överviktiga. Livrädd för att se fet och ful ut-
Hon mobbar även folk. Kallar överviktiga  personer "fula", "oattraktiva" och "lata"..
 
Citat från Katrine:
 
jag har vigt mitt liv åt att hjälpa människor åt att bli av med övervikt. Jag tycker att det är fult och oattraktivt. Jag tycker att det handlar om att man är lat, säger hon i programmet.
 
”Men nu är du fet och behöver inte alls komma fram till mig om du råkar få syn på mig på gatan för fetton är inte min melodi och jag tycker uppriktigt sagt att du är osmaklig”.
 
”Jag kommer aldrig tillåta att min son blir en tjockis. Om han är tolv år och tjock då kommer jag absolut plocka bort alla kolhydrater”.
 
Droppen var väl när hon sparkades från finest då hon kritiserat sats reklamaffisch. Gick på om att vara stolt efter att ha tränat på sats så många år och se överviktia ut ändå. osmakligt av sats att ha sådan reklam.
Många sponsorer hoppade av och finest sparkade henne.
 
Ja vad säger ni läsare. Vad tycker ni om kvinnan och hennes sätt att bete sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0