HJO

Var yr  och illamånde efter lunch igår. La mig vid ett och sov till tre. Allt kändes bättre då. Men kände nu först av bomullen i huvudet. Migrän!!!! Så här här har jag aldrig mått av migrän, varit snurrig och illamående. I med en migräntablett och en timme senare var jag mitt vanliga ja.
 
Sture ringde på förmiddagen och berättade att han skulle köra till Hjo fram och tillbaka. Vart lite avis för dit vill jag åka igen. Så fint runt vättern.
Får bli i sommar med hotell eller stuga.
Han kom hem strax före åtta och då hade jag fixad köttfärsås och spagetti som han slevade i sig. Tummen upp igen för min matlagning.
 
Idag har jag diskat och satt en deg...blir de goda baugetterna. Vitlökssticken är slut.
Sen ska jag ordna bland dvd skivorna. Har ett gäng som ligger huller och buller i vardagsrummet. Usch slarvar alltid med det.
 
Men nu ska jag äta frukost.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0