pust!!!

 
Tänk att jag aldrig lär mig!!! Nu har jag gått och oroat mig i en vecka helt i onödan. Blir så arg på mig själv. Men mest är jag nog arg på kassan. Klart jag ringde min superbra handläggare när jag vart fortsatt sjukskriven. Han är verkligen bra. Inget svar så jag pratade in ett meddelande på skärtorsdagen. På tisdagen vid tio ringer det och det är 010 nummer. Men inte är det han inte utan en karl som meddelar på dålig svenska att jag fått en annan handläggare. Men hon är inte där så därför ringer han. Jag frågar varför de bytt men får till svar att de behöver jag inte bry mig om de gör så och det är inget konstigt. Får veta att när hon kommer tillbaka tar hon tag i mitt ärende. Hjälp vad händer nu? Fram till den16 april är ju klart,  Men brukar få pengar mellan 20-20 i månaden. Vi klarar oss och även om jag nekas sjukskrivning så kan jag vara hemma helt till 23 maj. Men sen då? Loggar in på kassan flera gånger om dagen i en vecka ja även när jag vaknar på natten. Så kom det inatt allt godkänt. En sten släppte. I en vecka har jag sovit dåligt, oroat mig, ältat mm. Säger bara en sak jävla kassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0