Alla utom jag.

Precis! Det är så det känns nu. Så jävla orättvist och fel. Blir arg bara jag tänker på dig. Hör ni??? Arg!!!! Inte ledsen, deppig etc utan ordet arg.
 
Var till läkaren i veckan som ni vet  och han. vill ha återbesök med mig nu på torsdag, ska fylla i en hög med listor till dess. Självskattningsskala, depressionsenkät och karolinska exhaustions scale. För att även kunna se om medecinering behövs.
Vi ska även prata om remissen till en stress klinik och eventuell sjukskrivning.
Jag måste lära mig att inte stressa upp mig eller kunna stressa ned...mindfullness vore nog bra.
Hitta en bra balans.
Nog.
 
Bilder:
 
Gjorde köttbullar igår.
 
 
 
 
 
Hembakade frallor hanns också med.
 
 
Stuvad spenat som ska förtäras idag.
 
 
 
Lenas stek och hennes sås med vår klyftpotatis och vår hemmagjorda gele.
 
 
 
 
Kolla under rena skiten att de ska bygga så.
Klicka på bilden för att läsa mer.
 
 
Vinbärskaka precis uttagen ur ugnen och pärontomater vi odlat på gården.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0