studenten.

Nu skriver jag från min smartphone sen kommer jag även ladda upp bilder från kameran. Nu ser ni två bilder. Ett på mitt älskade barnbarn William och ett på Pernillas studentskylt.
Orkar inte gå upp nu för att sätta på datorn. Så ni som läser detta inlägg återkom igen.
 
Denna underbara unge vad jag saknat honom.
Han pratar toppen nu och är så otroligt artig. Ett exempel: kan jag få ett korvbröd tack.
 
Älskar dig!
 
 
Pernillas studentskylt.
 
 
Nu kommer de:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
Farmors underbara charmtroll. Har saknat er så. Vilka ungar...så härliga.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni som är med på bilderna eller känner personer på bilderna väl är välkomna att kopiera.
 
Här kommer bilder som mamman till dessa underbara barn tagit.
 
Aikdagen vid Freinds arena. Sen visades bägge barnen upp på storbildsskärm inne på Freinds arena.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0