Boken.

Det är svårt att skriva en bok. Kommer helt plötsligt på saker som måste vara med. World innehåller nu flera korta utdrag huller och buller som jag sedan ska försöka sätta ihop.
 
Utdrag:.
Det kändes som en stor klump i magen, kylan från hans ögon tränger ända in i benmärgen.
Orden han nyss sa gjorde så himla ont. Passar det inte så kan jag flytta.
Vad då passar det inte? Måsta han vara så kall, värsta är väl kylan och ilskan han för tillfälligt har mot sonen.Inget han gör är bra och han suckar ofta över honom. Han skäller mer på honom än tidigare och för ingenting.
Det känns som om jag ska sprängas i bitar, det gör så ont att se sina barn ledsna.
Jag måste vara stark, jag måste vara både mor och far...jag måste göra så att barnen inte mår dåligt.
Mig själv får jag lägga åt sidan, bara bita ihop och kämpa på.
 
Som jag tidigare skrivit är inte allt verklighet i boken. Mycket är taget från olika perioder i mitt liv..från minnen, från dagböcker. Men även berättelser från andra som jag känner och även påhittade saker som gör att det passar in i min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0