Vill bli glad och harmonisk igen.

Jag tummar på bokens sidor...boken som är den mest väl lästa hemma hos mig. bläddrar lite förstrött och tänker.
Förändra sitt liv. Leva i nuet, börja må bra. Även om mycket i boken har hjälpt mig och även mina KBT samtal så är det vissa saker som inte kommer att förändras eller antagligen inte.
Saker som är så otroligt jobbiga för mig. Som de senaste nätterna fått mig att ligga vaken och grubbla.
Är så utmattad av trötthet och känner mig otroligt rastlös.
Dagarna bara går...måndag, tisdag, onsdag osv.
 
Nej jag får nog öka dosen på mina Cyprolex.
Men tabletter hjälper en inte utan bara dövar smärtan. Stämmer. Men i kombinatio med samtal, avslappningsövningar, meditation och förändringar i livet etc så hjälper det människan på fötter igen.
 
Min bibel:
 
 
Skulle vilja gå på en föreläsning med Susan och Mats. Pratat med min chef då även innre hälsa är viktigt. Har så mycket fysiska hälsoprojekt på gång i arbetslivet men även psykiska ska vara med och det höll min chef.med om.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0