Sömn och tabletter.

Fick verkligen sova ut inatt. Tog ett piller mot oro och det hjälpte verkligen, sov till kl åtta. Mina sömntabketter gör att jag får sådana där pirrande ben som gör att man inte kan ligga still.
Jag tror ni förstår vad jag menar.
Även mina lyckopiller som de kallas har hjälp då jag ökade dosen. Tänker inte må dåligt bara för att jag borde slutat med medicinen.
 
Jag tänker fokusera på mitt välmånde nu, sätta mig i fronten för en gångs skull. Vilket jag allltid haft svårt att göra.
Alltid tänkt på andra och att de ska må bra...skuffat mig själv åt sidan för att hjälpa andra. Ofta fått höra: Du st'älelr alltid upp för allt och alla, du är så stark etc. Jag var nog inte så stark eftersom jag rasade totalt i mars förra året. Djupt, djupt ned i ett svart hål.
Mådde otroligt dåligt och flera händelser gjorde så att jag blev sämre istället för bättre. Men nu tar jag mig upp ett trappsteg åt gången.
Om jag inte vill falla ned igen så måste jag fokusera på mitt välmående som läkaren sa. Inte glömma bort mig själv etc.
 
Idag har jag enbart gjort detta:
 
Stordisk då mina föräldrar var på middag hos oss igår.
 
Före och efter bild:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0