Så himla trött.

Förstår inte att jag är så himla trött. Vill bara sova, sova, sova. Trodde inte jag skulle somna igår då jag sov så mycket på dagen, men somnade snabbt och sov bra hela natten. Ändå har jag sovit idag i över en timme?????
 
Ska ta min medicin sen börja baka kanelhjärtan som jag aldrig gjort förr. Hoppas inte degen är för degig, har stått en stund i kylen allt enligt receptet.
Men det går väl åt helskotta som allt verkar göra för mig just nu.
Känner  ju inte för att baka heller, men smöret gåtr ut imorgon så jag vill inte slänga det.
Visst kanske håller sig ett par dagar till men det är ju rötmånad...det luktade och smakade helt ok idag.
men men nu är degen redan gjord så bara att bita i det sura äpplet och kavla ut den i omgångar.
 
Återkommer senare oavsett om det blir katastrof eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0