Amanda Ooms

Jag ska skriva boken, jag ska släppa bomben. Måste få ut allt både positiva och negativa saker. Det jag alltid drömt om ska bli verklighet. Såg ni stjärnorna på slottet igår?
Amanda Ooms, Bara man tänker högt och verkligen vill det så blir det av. Något liknade sa hon. Hon blev min idol igår. Hon inspierade mig väldigt mycket. Vilken härlig kvinna och vilket liv hon haft. Både botten och toppen. Exakt sådan vill jag vara. Jag kan vara både galen och sprallig visst, men hon hade sådan livsenergi. Hon brann så för sina saker. Hon sprudlade av energi, mod och ärlighet.
Verkligen en stjärna på slottet!
Låter nästan som om jag blev kär :).
Men måste bara få ur mig detta. Måste även få tillbaka min enerig och då ännu mer än förr. bara att köra!!!!
 
 
Äppelpajer,
 
 
 
Mitt samsung galaxy fodral-
 
 
 
SLUT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0