Som en bubbla.

Tänk att ni sitter på en stol och tittar rakt på personen mitt i mot dig som pratar.
Helt plötsligt så låter det som om personen pratar i en bubbla, rösten försvinner sakta och du ser munnen röra sig men hör inget.
 
Så är min hjärna idag den stänger av totalt om det blir för mycket för den. Det hände i tisdags i slutet på rådgivningen. Som tur var bröt han strax efter annars hade jag tänkt säga till men hann aldrig.
Läskigt att hjärnan är så.
 
Vet att det finns många med mig där ute som mår lika uselt. Jag har gått med i bla utbrändas grupp på facebook där man får mycket stöd och tips och ideer. Där finns människor som försår precis vad man går igenom och hur det känns.
Om det finns personer som läser min blogg och drabbats av liknande kontakta gärna mig så kan vi utbyta tankar ideer och tips. Tippsa gärna andra om min blogg där jag mycket just nu kommer skriva om min sjukdom och mitt mående. Givitvis komemr det skrivas annat och delas bilder etc.
 
Jag tänker inte hymla om hur jag mår för det är inget att skämmas för, det här är min verklighet idag.
 
Igår var vi och handlade till mina föräldrar och imorgon ska vi handla för julen till oss själva. Inte mycket kvar då vi delat uppp det bla pga min sjukdom.
Både jansson och köttbullar är gjorda och allt godis inköpt. Lite småsaker kvar bara och så systemet.
Inte mycket där pga min medecinering men en päroncocnac måste jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0