Sju affärer.

Igår var det handlingsdags. Sju affärer senare var vi klara och kl var knappt elva. Biltema , Jula, Öb, clas ohlsson , Systemet, Willys och sist Netonnen
Vindrutetorkare, rattmuff, kortlekar, tvål, godis , fotopapper, rivjärn, vin, läsk, assisstent, gps,, elvisp , dvd. Jag har säkert glömt något.
 
Var helt slut när jag kom hem, det var jag aldrig förr.
Käkade och sen la jag mig i soffan.
 
 
 
 I förrgår gjorde min älskling plankstek.
 
 
 
 
 
Så himla god
Jag  har  märkt att jag lätt glömmer namn jag inte borde glömma. Hjärnan känns oftare som ett segt tuggummi och som om jag ligger ett steg före och hjärnan inte hänger med. Läskig känsla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0