Trött.

Vaknade sex imorse, knappade på fonen till åtta då Sture fick till jobbet.
Somnade om till elva. Jösses så trött jag är somnade före tio igår.
Men vet om att när man mår dåligt så blir man även trött. Har ökat dosen till tio enligt läkaren. Skulle ju ha slutat helt i maj vilket jag gjorde också men pga en riktig svacka fick jag börja igen.
Inget roligt att må så här men bara att försöka bli helt bra. Kontakta KBT terapeuten ska jag göra men idag orkar jag helt enkelt inte.

Annars då? Inget har hänt. Vädret är uselt och det stormar ute. Sture har börjat jobba och jag börjar på måndag på nya tider och nya arbetsuppgifter enligt min egen önskan för mitt välmående skull.
Känns bra att bli fast vikarie på enheten och arbeta mellan 7.30-16.00. Jag gör det jag vill är med barnen och slipper alla måsten som är en del till att jag rasade. Vi var två i tre år med olika vikarier men skulle göra jobbet för tre ingen orkar det i längden.

Nu ska jag se lite på film och fortsätta slappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0