Åland

Jag är på väg ned igen känns det som. Börjat ta medicin igen och är otroligt deppig. Allt känns så trist, tråkigt och meningslöst.
Har otroligt svår att sova så jag måste ta en lugnande tablett varje kväll numera. Känns som om dagarna bara travar på och inget blir gjort.
Semestern har varit bra och vädret också...konstigt nog, alltså konstigt nog att vädret varit bra. Har nästa vecka också och då börjar sture att jobba igen.
Vi har gjort mysiga saker tillsammans och shoppat en del också.
Men ändå mår jag inte bra.
är så mycket som bara snurrar runt i huvudet på mig.
Får slå en pling till läkaren så att jag tar i tag i ett med en gång.
NOG!
 
Nu kommer det bilder fråm vår kryssning.
 
I söndags kväll blev jag mormor det är iallafall något positivt i det hela och han är jättesöt.
 
Bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0