Sjukskriven!

Fick en ny tid av läkaren för utredning och bedömning, sjukskriven tills dess för stressymtom (utmatningssymtom) och nedstämdhet. Fick även sömntabletter. Jättebra läkare som verkligen lyssnade och förstod hur jag mådde.
 
Har pratat med chefen och ska lämna Hälsoplaneringen för underskrift idag senast halv tre, tre som chefen sa att hon var kvar till. Sture är på möte hos Arbetsförmedlingen så hoppas han hinner hem för att köra mig till jobbet. Visst jag kan ta tuben innan, men har noll på Sl kortet och pengarna sitter på Stures konto och i hans pluska så jag kan inte ladda på Sl kortet.
Men annars får jag åka till jobbet en anna dag bara innan onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0