Middagar och handling!

Sjukskriven till nästa återbesök den 20 april. Läkaren ska kontakta kurator för tid som kommer sändas hem till mig, tyvärr lång väntetid. Fick skriva en massa tester på depression, utmatthet och stress, mina poäng var väldigt höga. Så utbränd är jag med stressymtom och nedstämdhet. Men nu bara försöka göra det bästa av det och inte tänka på´jobbet och minskad inkomst. var först hemma hos min mor för att hämta kopior som hon skrivit ut då min färg tog slut igår i skrivaren och pappren måste Sture ha imorgon. Tog denna fina bild utanför deras port,sen en bild på middagen i förrgår och även gårdagens middag.
 
 
 
Stekt falukorv med kokt potatis som sen stektes hela i smör och stuvad spenat.
                                                                
 
Falukorv med råstekt potatis och smörstekt babyspenat. Gårdagens middag.
 
 
Sture kommer även göra en pastasås bestående av bla skinka, purjolök.
Vi ska göra västerbottenpaj, köttfärslimpa, pannbiff, revbenspjäll och idag ska vi handla hem från Willys så att vi har för flera middagar hemma. Köttfärs på Willys enbart 39 kr/kg. Har även köpt frityrolja så fritösen ska plockas fram för att användas ibland.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0