Mår inget vidare.

Jag står för att skriva detta!!!!
 
Det är ignet vidare på jobbet nu. The boss lyssnar inte och vice är kränkande och nedlåtande. Jag orkar inte gå på knäna längre, det sliter på mitt psyke fruktansvärt, tårarna är ofta nära och glädjen helt borta.
Så här känner jag och så här mår jag och det står jag för!
 
Det är skönt att det var vårlikt ute igår, men skenet bedrar för snön är nära denna årstid och växlingarna många. Höststormar, regn och rusk, sol, värme och sen snö och kyla.
Men det är mars och smart är våren här på riktigt.
 
Såg ni på Ullared igår? Minen på gubben som var Lasse Stefans fantast när de tilltalade honom vid Cd skivorna. Måste varit en riktigt chock.
Sen ola-Conny och Morgan då? Lisseberg och leka av sig. Tänk att man kan roas så av dessa två tysta, urtråkiga, barnsliga och annorlunda killar. Men de hör till programmet och jag gillar då dessa två karaktärer.
 
Nu ska jag äta frukost och sen är det jobbet som gäller fram tills klockan halv sex...stängningsdag.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Jobbig situation du verkar ha med jobbet. Finns det ingen högre chef du kan vända dig till för att få till en ändring? Vet ju inte alls vad det gäller, men det är ju inte meningen att man ska gå till jobbet med ångest och nära till tårarna - det gjorde jag i för många år, tills jag fick nog och sa upp mig på stående fot och klev ut genom dörren två dagar senare. De två jobbigaste dagarna i mitt arbetsliv kan tilläggas för dåvarande chefen gjorde allt för att förpesta dagarna för mig då. Så här i efterhand var det det bästa jag gjort och det skedde i samråd med facket dessutom.

Kramar...

Svar: Det har gåtts högre men vi får inget riktigt gehör. Bara ord som att det är så överallt.Vill inte säga för mycket här inne men om du vill veta mer kan jag skriva mail till dig.
kerstin Persson

2015-03-03 @ 09:59:36
URL: http://minsmalavag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0