Jordgubbar, blommor, handling och städning

Trycker på den gröna knappen där det står skriv. Vad då skriv? Jag känner inte alls för att skriva, inte för att lägga ut bilder. Mår skit och är sjukskriven pga det. Saker gnager i mig och tär otroligt på mitt redan bräckliga psyke, känns som om det aldrig tar slut. Blä säger jag bara.
 
Men ni ska få lite bilder ändå och det från handlingen igår. Coop, ÖB, City Gross, Myrorna och Blomsterlandet.
 
Näst sista anhalten blev hit, vi håller ju på att rensa här hemma så vi hade en del att skänka bort.
 
 
 
 
Jordgubbarna vi köpte på City Gross.
 
 
 
Blomsterlandet sistan anhalten.
 
Blommorna är formade precis som en julgran, nix köpte ingen
 
 
 
 
Fint att binda en okride så här. Nix köpte ingen.
 
 
 
Köpte på Myrorna.
 
 
 
Visst är den fin den lilla krukan från Skåne med de berömda gässen i ring?
Därför Blomsterlandet för att köpa en mini S:t paula.
 
 
 
Fint va?
 
 
Köket nästan klart, spis och vissa skåp kvar så Sture sysslar med just nu.
 
 
 
Middagen igår.
 
 
 
Gjorde var sin bakelse av Tigerkakan jag bakat, med grädde, vaniljkräm, sylt och färska jordgubbar.
 
 
 
Lådan som jordgubbarna låg i kom till andvändning.
 
 
 
Frukosten imorse.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0