Fredag!

Igår vart det en besökstopp på 367 besökare och 405 sidvisningar. Någon som vet varför man får sådana toppar ibland? Visas bloggen på första sidan eller? Utan ens vetskap?
 
Lite bilder i blandad kompott från veckan.
 
Når vi åkte över Essingeleden i helgen.
 
 
 
Helgamat. Pölse med bröd-
 
 
Korten inramade och uppsatta de två rosa och de tre blå.
 
 
Ny choklad, rekommenderas!
 
 
Igår vid Bromma Blocks innan de öppnade.
 
 
Kul skulptur.
 
Ville att Sture skulle stå i mitten, men han vägrade. Jag sa efter att han sagt nej att det skulle sett ut som om han stod mellan två gröna tuttar. Om man nu har någon som helst fantasi :)
 
 
Skulle köpa del 2 och tre av böckerna femtio nyanser av mörker och femtio nyanser av frihet, den första femtio nyanser av honom läste jag ut igår. Hade dem på rea på City gross såg jag i helgen. Men icke då där stod grillar nu...suck. Fasiken också det blev coop, Åhlens, Öb, Ica maxi, bara på pocket för 89 kronor hade ju storpocket hemma. Till slut blev det vanlig pocket för 89 men då bara andra delen, ska jaga den tredje till billigare pris. Så typiskt att de plockat bort rean. Bakade Kladdkaka med dajm och nougattäcke när jag kom hem...ssss 17 minuter i ugnen...sss, den stod nästan 30 och sen 1 minut med täcket på och blev jättekladdig, rinnig i mitten. Men hoppas den stelnar när den blivit kall. 
 
 
Kakan satte sig och låter man en bit stå framma i en kvart blir den lagon lös och supergod!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0