FÖRSÄKRINGSKASSAN!

 
 
 
Usch vad trött jag blir. Är inte anmäld till försäkringskassan vilket jag borde varit i onsdags...grrrrrr!!!!!!! Tror de jag är gjord av pengar eller....grrrrr!!!!!! Ringde omgående bägge cheferna, ingen svarar!!! Den ena kunde inte nås på telefon sa en manlig inspelad röst, den andre hade ett meddelande och bad ringaren prata in ett meddelande. Idag vill jag vara anmäld...idag!!!!!!! Så fort jag får pappren skickar jag in dem. Måste ha pengarna till normala löningen den 26 april. Jag blir så trött på detta. Har man inte nog med att man mår skit och är sjukskriven för det? Hålla på så här får en ju inte att må bättre precis.
 
Observera att denna gång är det inte kassans fel. De var jätte trevliga både förra veckan och denna när jag pratade med dem. Men man tycker att jobbet eller de som är ansvariga för att anmäla mig borde ha gjort det i onsdags. Snabba att dra av på lönen för hela sjukperioden fram till 20 april var de minsann, men göra anmälan var tydligen inte riktigt lika viktigt för dem...grrrrr!!!!
 
Den 26 april ska jag ha fått mina pengar bara så ni vet...grrrrr!!!!
Denna månad fungerade det pga födelsedagspengarna vi fick. Men de var ju menat för en resa eller flera dagstripper i sommar. Nu fick vi ta dem till räkningarna och för att ha pengar att leva av. Ändå kanske vi inte klarar oss fram tills pengar kommer. För jävligt när jag redan mår skit, detta gör ju inte saken bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0