Williams 2-års kalas.

Nu kommer det ni har väntat på. Nej, nej, nej inte Kalle Anka! Williams och hans 2-års kalas och lilla Nathalie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu när pappa satt ihop det, vad är det för något?
 
 
 
Hurra nu vet jag!
 
 
 
 
Oj vad läskigt det blev när jag bara la tjejen i famnen på gubben.
 
 
 
Nu kör vi för det här kan jag.
 
 
 
 
 
 
 
Okey snabba på att ta en bild farmor, sen kör jag igen.
 
 
 
 
 
 
 
Så här Sture.
 
 
 
 
Bravo!!!!
 
 
 
 
 
 
Titta på farmor och skratta William. men där är hon.
 
 
 
 
 
 
 
 
Vem är den där gubben då?
 
 
 
 
 
 
 
 
Och den där gubben har jag varit lite undrande över? han är ju helkul och snäll också.
 
 
 
 
 
 
 
 
En Ficher price bondgård. William blev rädd när det böjade låta självmant om kartongen så han ville inte ens vidröra gården. Men när vi gick så lekte hans kusiner med den så han vågade sig nog fram till slut.
 
 
 
 
Kolla bordet där 19 personer fick plats.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska det sjungas!
 
 
 
 
 
 
Blåser ut ljuset.
 
 
 
 
 
Nu kommer två filmer.
 
Trumslagarpojken och när vi hurrar för William.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0